Pytania dotyczące zestawów owocowych

Skąd pochodzą owoce wybrane do fruitboxów?

Większość owoców w naszej ofercie pochodzi prosto z lokalnych sadów z terenu województwa mazowieckiego. Natomiast cytrusy i inne owoce egzotyczne dostarczane są bezpośrednio przez renomowanych importerów z całego świata. Wszystkie owoce przed zapakowaniem są przez nas starannie kontrolowane pod względem jakości.

Ile owoców znajduje się w każdym zestawie?

W zależności od rodzaju boxa znaleźć w nim można od 50 do 80 porcji owoców. Jako porcja rozumiany jest jeden duży owoc, 2-3 średnie lub garść małych (np. winogron, truskawek).

Czy mogę mieć wpływ na rodzaje owoców w zestawie?

Oczywiście. W ofercie przedstawione są trzy główne dostarczane przez nas boxy, lecz istnieje możliwość stworzenia indywidualnego zestawu według Twoich preferencji. Szczegóły uzyskać możesz dzwoniąc na naszą infolinię lub wysyłając zapytanie drogą mailową.

A jeśli dostarczone owoce nie spełniły moich oczekiwań?

Dajemy gwarancję jakości na wszystkie nasze produkty zatem wszystkie owoce, które znajdziesz w swoim zamówieniu są przez nas dokładnie sprawdzane. Skrupulatnie wybieramy poszczególnych dostawców aby zapewnić owoce najwyższej jakości. Jeśli jednak dostarczone przez nas produkty nie spełniły Twoich oczekiwań prosimy o kontakt – postaramy się ustalić przyczynę i zaradzić zaistniałej sytuacji, gdyż zadowolenie Klientów jest dla nas najważniejsze.

Czy dostarczacie wyłącznie owocowe zestawy?

Misją TheFruitBox.pl jest dostarczanie przede wszystkim owocowych boxów do Firm, ale chętnie dostarczamy naszym Klientom również inne produkty w tym m.in. świeże cytryny, owocowe kosze podarunkowe, syropy do herbat, świeżo wyciskane soki z marchwi i innych owoców. W naszej ofercie znajdują się także świeże obrane warzywa, które tak jak owoce stanowić mogą dla Pracowników pożywną przekąskę w ciągu dnia.

Pytania dotyczące zestawów owocowych

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można składać poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej, dzwoniąc do nas na infolinię bądź pisząc maila. Potrzebujemy od Ciebie informacji odnośnie rodzaju boxa, który chcesz zamówić, ilości pracowników w biurze, adresu na jaki realizowane będą dostawy oraz częstotliwości dostaw.

Jak często dostarczane są boxy?

Częstotliwość dostaw może być wybrana w dowolny sposób. Dostawy realizować możemy codziennie, raz w tygodniu lub tak, aby zapewnić Twoim Pracownikom ciągły dostęp do świeżych owoców.

Kiedy i gdzie dostarczane są boxy?

Zamówienia dostarczane są na wskazany adres – bezpośrednio do siedziby Twojej firmy! Obecnie działamy jedynie w obrębie Warszawy i wszystkie nasze zamówienia realizujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-11:00. Jednak na specjalne życzenie po ustaleniu wszystkich niezbędnych szczegółów istnieje możliwość dostawy w godzinach popołudniowych lub w weekend. Wszelkie szczegóły uzyskać możesz pod numerem naszej infolinii 537 537 848.

Ile kosztuje dostawa?

Dostawa na terenie całej Warszawy jest bezpłatna bez względu na ilość zamawianych boxów.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Jeśli zamówienie zostanie złożone i potwierdzone do godz 11:00 możemy zagwarantować Tobie dostawę już kolejnego dnia.

Na jaki okres zawrzeć należy umowę?

Nasze zamówienia nie wymagają podpisania umowy terminowej. Każde zamówienia realizujemy na podstawie złożonego zlecenia, co daje naszym Klientom pełną dowolność i swobodę.

Czy można zrezygnować z dostaw?

Rezygnacja z dostawy jest możliwa, ale pod warunkiem zgłoszenia takiej potrzeby z minimum 24 godzinnym wyprzedzeniem.

Co się dzieje z dostawami przypadającymi na dni świąteczne?

W przypadku planowanej dostawy na dzień wolny od pracy telefonicznie weryfikujemy potrzebę realizacji zamówienia i na życzenie Klienta dostarczamy owoce, zmieniamy datę dostawy lub też ją odwołujemy.

Czy można zmienić miejsce dostaw?

Oczywiście dozwolona jest zmiana miejsca dostaw boxów w obrębie Warszawy. Jeśli Twoja firma zmienia siedzibę my przeprowadzimy się razem z Tobą.

Czy można zamówić boxy poza Warszawę?

Naszą działalność na chwilę obecną ograniczyliśmy tylko do terytorium Warszawy. Jednak jeśli potrzebujesz dostaw do okolicznych miejscowości jesteśmy skłonni je wykonać, ale należy mieć na uwadze, że transport będzie dodatkowo płatny. Dodatkowe informację uzyskać możesz na naszej infolinii.

Czy oprócz zamówienia owoców mogę zamówić warzywa bądź inne produkty?

Tak, oczywiście poza dostawą owocowych boxów nasza firma oferuje również szeroką gamę innych produktów. Oferujemy również świeże cytryny, owocowe kosze podarunkowe, syropy do herbat, świeżo wyciskane soki z marchwi i innych owoców. W naszej ofercie znajdują się także świeże obrane warzywa, które tak jak owoce stanowić mogą dla Pracowników pożywną przekąskę w ciągu dnia. Wszystkie zamówienia na powyższe produkty wyceniamy indywidualnie w związku z tym zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego.

Pytania dotyczące płatności.

Czy muszę płacić przy każdej dostawie kierowcy?

Nie. Oczywiście istnieje możliwość regulowania należności po każdej dostawie, ale fakturę można również opłacić przelewem w terminie do 14 dni od daty jej wystawienia.

Kiedy otrzymam fakturę za otrzymane box'y?

Częstotliwość wystawiania faktur zależy od Twoich potrzeb. Możliwe jest wystawianie pojedyńczej faktury po każdej dostawie lub faktury zbiorczej raz w tygodniu albo 1-2 razy w miesiącu. To Ty decydujesz jak często dostawać będziesz fakturę, którą standardowo przesyłamy drogą mailową,

Kontakt

TheFruitBox.pl

Piotr Szczepanik
ul. Tyniecka 38 lok. 1
02-621 Warszawa
NIP 521-349-56-43
REGON 146712492

+48 536 537 848
biuro@thefruitbox.pl

Formularz

BĄDŹ Z NAMI W KONTAKCIE! Zostań naszym fanem na facebooku

Copyright ® 2015 TheFruitBox.pl Projekt i wykonanie:  Adimo.pl

Nasz serwis używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie. Dowiedz się wiecej.

Zgadzam się